16 år o mamma

Den här bloggen kommer härmed handla om mig som ung mamma. Igår tog jag ett graviditetstest och har fått reda på att jag kommer snart att bli en stolt mamma till en liten flicka. Ja, jag ville veta könet och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att det är en tjej. Men mest glad är jag att han som är pappa till barnet är en så fantastisk person. Hon kommer att få två älskande föräldrar! Jag och pappan har ju lite utav ett långdistansförhållande, men vi tror båda att det kommer att fungera. Ifall det inte gör det så kommer jag nog behöva flytta hem till honom(som ligger över atlanten). Allt jag kan säga än så länge är att det är ett mirakel och att detta fantastiska har kommit av bara en underbar natt tillsammans, eller kanske inte bara en men ändå! Jag längtar så, det gör vi båda! Jag har berättat för mina närmaste och har bara fått gott bemötande. Hoppas ni också gör det! Förlossningen beräknas vara den 15:e juni.. men som alla vet så kan det lika gärna bli en annan dag.

Så här kan vår baby komma se ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0