i wish i was a little bit taller...

fyfan vad jag önskar att jag hade någon grym talang. livet hade varit så mycket lättare då, eller nej.. det hade de t väl inte men det hade varit skoj om jag, bara för att dra ett exempel, var grym på att rita. Fan, vad jag har hakat upp mig på detta. Men ändå. Om handen bara dansat runt lite grann och gjort något breath taking. Jaja, i ett annat liv antar jag. Funtar på att byta religion också... verkar mycket mer positivt att tro på att man blir något annat i ett nästa liv. Jag undrar vad jag skulle vilja bli då...
Om jag fick bestämma så skulle det bli såhär:
Person: Nelson Mandela
Djur: En sköldpadda, eller typ en kattunge..
Sak: En discokula
Känsla: Modig
Färg: gammelrosa
Ätbart: Minitomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0