Jag kallsvettas

Jag kallsvettas. Aldrig har jag haft en sån här jävla ångest, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Gud, om det här är sättet du straffar mig för att inte tro på dig så lovar jag att göra det om du bara slutar. Jag trodde aldrig att detta skulle hända mig, men nu har det hänt. KÄnner inte att jag kan prata av mig med någon, så jag skriver ist. Allt är nattsvart och jag vet inte var eller hur jag ska göra. Jag önskar att det var någon som kunde ta min hand och leda mig ut ur detta trassel. Jag kan inte hjälpa det men jag klandrar mig själv och jag ser inte något som skulle kunna göra mig lycklig nu. Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0