lite ledsen

Vissa grejer är verkligen svårt att greppa. Det man inte har växt upp med eller är van i kan vara svårt att förstå. Det finns nog egentligen inget som man kan föreställa sig som är precis som verkligheten, för den överträffar allt! Både på gott och på ont. Ibland kan det vara rätt skönt att inte förstå, för då gör det mindre ont. Ett tag, tills man inser och då gör det nog ondare än man någonsin skulle kunnat tänka sig. Fan, vilken tur jag har. Jag bor under tak, har mat i magen, är lycklig, älskad och har aldrig varit med om något vidare hemskt. Hur kan man ha en sån tur? Jag tycker inte att jag förtjänar det -och vad har dom gjort som inte har den här turen? Kan inte sätta mig in i någon annans ställe, men sympatin finns. Det mesta man kan göra är väl bara att finnas där.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack<3

2011-01-30 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0