på pickalurven

Överraskad blev min bästa kompis, lite senare kom kanske den riktiga presenten.. jag vet inte. Vad kryptisk jag blev nu. Jaja, sitter här i mitt lilla kök och tänker på att my crib kommer ha gått igenom mycket när jag flyttar härifrån, allt utrymme är liksom välanvänt.. Kvar till mig finns härliga typ 4 kg chokladpudding, en årsförbrukning av geisha, chirre, dirre och larre(larre som i läsk, inte lax... i wish!). Min bästisar nu när det vankas plugg.


Gårdagens bästa: Felicia råkar använda Amandas tandborste, klockrent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bör nog införskaffa en ny eller skriva mitt namn på den så detta inte blir en upprepning... hahahahahah!

2011-05-18 @ 18:49:17
URL: http://cioabeellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0