som ett sätt att säga Tack för ikväll

fan, jag pallar liksom inte riktigt vara sjuk. Jag vill vara sinnessjuk i så fall! Idag ville jag åka o klippa mig, men när ens hjärta känns som att det kommer brista när man gått upp för en trappa så är inte det aktuellt. Funderar på att göra det innan teatern imorgon. FML. jag vill ha nakna anklar(? heter det så i pluralis?) nej, men måste säga att det är rysligt snyggt. Men svårt i minus tio om man säger så. Min passion för Salem och Oskar har blossat upp på nytt efter att jag såg dom kallar oss artister. Det är inte nyttigt. När vi gjorde något arbete om kärlek i skolan i nian så sa dom att när man slutat vara kär i sina föräldrar(?) har jag aldrig varit.. så ska man i alla fall ha crushes på artister eller kändisar men sen ska den fasen gå över,.. ehh, kalla mig outvecklad men den fasen har fanimej inte gått över än! Men det gillart!
'
Finner liksom inte ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0