kommer ut ur garderoben och avslöjar:

När jag var liten hände en avskyvärd sak. Mina föräldrar skilde sig. Jag har en tvillingsyster och vi är enäggstvillingar och ser nästan identiska ut. Mina föräldrar bråkade sjukt mycket om vem som skulle ha vårdnaden om oss och socialen var inblandad men tillslut kom dom fram till ett beslut. Mina föräldrar ville inte ha något med varandra att göra och för att det skulle bli så rättvist som möjligt fick dom dela på mig och mina syster. Min mamma fick mig och min pappa fick min syster. Vi har inte träffats sen dess tills idag och äntligen har jag fått träffa min andra halva. Vi är sjukt lika(inte bara till utseendet) till sättet och jag tror vi kommer bli bästa kompisar och dom närmsta systrarna på jorden! Jag är så lycklig! Här kommer en bild på oss där vi har på oss likadana tröjor och gör samma min... och visst är vi faktiskt lika?
vadå mytoman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0