du och jag, döden

Jag höll på att ramla in i en man påväg ut genom tunnelbanedörren idag. Jag hade suttit nersjunken i telefonen i tio minuter högst och när jag skulle gå av så måste jag sett ut som en jävla a-lagare för fasiken vad jag vinglade. Har googlat symtomen, eller inte än- men ska göra det, och befarar att det är cancer.. antagligen en hjärntumör. eller en tumör i näsan för jag är tamejfan alltid förkyld. Tråkigt att avsluta livet vid 17. Allt det roliga kommer ju vid 18, vem vill inte ha taigt ett lån på en mille någon gång i livet.. eller att själv kunna skriva under på att man inte har några allergier på hälsokontrollen i skolan? Vi kör en cliffhanger på den då och så får vi se om jag uppdaterar något mer.... undra om det finns datorer i himmelen. hmm. värt att fundera på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0